Global Vision este prima companie care a venit în întâmpinarea iniţiativei naradiene de a-i sprijini pe elevii care au avut acces discontinuu la şcoala online, articulând comunitatea de profesori, un task force care este parte integrată a celei mai ample intervenţii ce vizează educaţia remedială: platforma NaradiX (www.naradix.ro).
- Povestește-ne puțin despre Global Vision, cum a apărut compania și care este rolul tău în cadrul acesteia?
Global Vision este o companie românească, cu o prezență de 17 ani pe piața de real estate, care s-a remarcat printr-o flexibilitate continuă – nu doar prin receptivitate la schimbările direct induse de industria in care se regăsea, sau de circumstanțele survenite pe parcurs, ci și prin rolul de lider asumat, mereu deschis la nou, și de translator al tendințelor globale pe piața locală.
Rolul meu în cadrul acestei organizații s-a modificat, pe parcursul celor aproape 10 ani de când ne însoțim în această călătorie profesională, pornind de la un simplu Lease/Sales representative și ajungând, în prezent, în rolul de Head of Operations. Am traversat cu determinare o serie de roluri, departamente și chiar divizii, pe parcursul ultimei decade, totul contribuind la formarea și recomandarea mea pentru rolul pe care îl îndeplinesc în prezent. In calitate de Head of Operations, supervizez implementarea strategiilor de grup și mă asigur că experimentăm un parcurs lin, în derularea proceselor.
- Rusandra, permite-ne să te cunoaștem mai îndeaproape, povestește-ne despre parcursul tău profesional.
Cea mai mare parte a parcursului meu profesional a avut loc în cadrul Global Vision. Anterior, am avut câteva roluri specifice unui proaspăt absolvent al Academiei de Studii Economice, secția de Management Economic, iar cel mai recent dintre acestea, inainte de a mă alătura familiei Global Vision, a fost cel de asistent manager în cadrul unei instituții financiar-bancare.
Întâmplarea face ca această entitate, în care am activat anterior, sa revina, sub o forma, in cadrul meu profesional, în perioada imediat următoare, cand am avut ocazia să asigur procesul de închiriere a uneia dintre clădirile din portofoliul Global Vision, Brătianu Business Center.
Parcursul meu profesional include toate etapele de interfață cu un business, lucru care mi-a conferit și consolidat viziunea de ansamblu atât de necesară poziției curente: de la asistent manager, la reprezentant de vânzări pentru o mare parte din categoriile de real estate -rezidențial, birouri, depozitare -, property si asset manager, operations manager pentru divizia de property& facility management și, de aproximativ 2 ani, Head of Operations.
- Global Vision a decis să se alăture proiectelor Narada în primul rând la inițiativa ta. Ce anume te face să crezi în educație?
Relația mea cu instituțiile ce îți transferă și insuflă ideea necesității unei educații a avut și numeroase vârfuri, dar și momente de recul, ca în viața oricărui om. Pe parcursul formelor de învățământ inferior, am avut o mai bună relație cu școala exact în perioada în care practicam și un sport de performanță, tenisul. Cred că una din caracteristicile care m-a însoțit mereu, conturată de existența acestui sport in viata mea, a fost acordarea respectului cuvenit “superiorului”, anume celui mai experimentat decât mine, în persoana sa de atunci – antrenor, învățător sau profesor – respect pe care l-am păstrat și in zilele noastre și care, într-o bună măsură, mă definește.
Consider ca educația vine în diverse forme, pe parcursul vieții unui om, iar, în cazul meu, a început din interiorul familiei și continuă, în mod firesc, într-un cadru organizat, presărat cu personalități și modele educaționale diferite, care conlucrează în a te provoca să crești. Cred că tocmai varietatea formelor de a te educa poate crea inițiative și inovații, de la cele mai neașteptate persoane. Din acest motiv, am militat pentru a sprijini Narada și a oferi șansa la educație oricui, de oriunde, indiferent de trecut sau origini.
- Ai un profesor drag care te-a determinat să te implici în proiectele naradiene?
Poate, în subconstient. Îmi vin în minte câțiva profesori care m-au atras în mrejele materiei pe care o predau, din diverse considerente valabile, cred eu, chiar și pentru generațiile actuale. Profesorul de istorie, Vasile Buznosu, avea un har de a relata sub formă de fabule, evenimentele care au marcat trecutul, prezentul și influențau chiar și viitorul nostru; profesoara de chimie, Doina Leca, un om înzestrat cu o simplitate a vorbelor și explicațiilor, prin conectarea unor idei de bază din viața de zi cu zi cu situațiile întâlnite teoretic și practic în chimie – un formator care te agăța și iți crea un mediu propice de a asimila informații de altfel greoaie pentru noi toți; profesorii de fizică, Sebastian Talpalaru și Andu Ouatu – materie unde am găsit excelență în mediul didactic – explicând aplicat și pe înțelesul tuturor funcționarea și implicațiile oricăror principii și teze fizice studiate.
- Chiar și de ziua ta de naștere ai ales să te dedici cauzelor naradiene. Povestește-ne puțin. Cum au primit prietenii tăi această inițiativă?
Există această cutumă de a ajuta și de a sprijini inițiative frumoase, cel puțin la oamenii din jurul meu, deci era evident că urma să-mi vină și mie rândul. Am ales Narada, dar și o altă asociație care, prin produsele lor au oferit naradienilor o lecție de educație civică, pentru că, din analizele mele, am conștientizat că atât punctele mele tari, cât și cele slabe, vin din aceeași zonă, educație școlară. Așa că am dorit să alertez comunitatea privind ajutorul ce poate fi oferit, astăzi, pentru punerea unei temelii la succesul generațiilor actuale si, de ce nu, viitoare.
Prietenii mei au primit cu deschidere acest demers, cu frumoase rezultate – au sprijinit cauza Narada și mi-au demonstrat, încă o dată, că sunt înconjurată de oameni cu interese și viziuni similare asupra vieții.
- Dacă acum profesori naradieni citesc interviul cu tine, care ar fi acel un sfat pe care li l-ai da în ce privește tipul de educație pe care îl creează? Dar copiilor naradieni?
Poate cel mai important sfat ar fi acela de a-și analiza propriile aspirații și pasiuni, înainte de a continua să acorde educație celor mici. Și, dacă se identifică în continuare cu acest drum, să dea frâu liber experimentelor și să lase deoparte metoda de învățământ tradițională. De ce spun asta? Din perspectiva unui închipuit copil naradian, poate (a se vedea că toate exemplele de profesori inspiraționali au fost, în cazul meu, oameni ce au depășit granițele învățământului standard). Din amintirea a ceea ce declanșa un declic în mintea mea. Sunt o fire empatică, mereu traduc necesitatea prezenței sau absenței unei acțiuni care vizează pe altcineva, prin prisma a ceea ce mi-ar declanșa mie o astfel de ipostază.
Iar copiilor le doresc să fie întelegători, răbdători și să accepte experimentele, dar și înțelepciunea transmisă de profesori.
- Povestește-ne puțin despre evoluția Global Vision în prezent.
Mă regăsesc întru totul în evoluția Global Vision, chiar dacă la un alt nivel: ascensiune controlată, fără a depăși etape. Văd entitatea Global Vision ca pe “ințeleptul” din templu – mediul românesc antreprenorial din real estate.
Cred că Global Vision se află pe această pantă de ascendență exponențială, rezultat al răbdării, perseverenței și formării unor relații sănătoase cu partenerii săi, aspecte ce-l plasează, astfel, ca fiind alegerea logică pentru clienții industriei pe care o deservește.
- Cum impactează evoluția sistemului educațional românesc, parcursul de business al companiei?
Având diverse roluri în cadrul Global Vision și având ocazia de a fi și manager de oameni, nu doar de procese, aș spune că există o relație de interdependență între succesul individului și al companiei pe care o reprezintă, dar și de complementaritate între planurile și viziunile unei companii cu angajatul și aportul acestuia, pornind de la educația furnizată de acest sistem de învățământ. Momentan, companiile au în continuare o componentă umană importantă și coeziunea dintre aceștia – sau lipsa sa – și spiritul propus de liderul ideii traduc rezultatul într-un succes sau un eșec la fel de răsunător.
- Ce cuvânt de încheiere ai pentru noi?
Aveți o cauză și o echipă frumoasă, dornică să fie la rându-i mereu educată și ancorată în prezent, atât prin schimburi de experiențe, idei noi, cât și în modul tradițional (căci mereu vă găsesc la un curs). Și mi-aș dori să rămâneti astfel, indiferent de magnitudinea pe care o va căpăta această asociație. Și, spun asta cu mândrie, deja apar semne ale depășirii unor praguri evolutive importante.
Totodată, le reamintesc tuturor, indiferent de industria în care activează, să rețină că succesul individual depinde, mai devreme sau mai târziu, de succesul echipei și le propun să înțeleagă că investiția în educatia colegilor este de maximă importanță pentru realizările proprii, toate acestea conducând firesc și către un sentiment de apartenență la un obiectiv comun.
Si, dragi copii, naradieni sau nu, nu uitați că aveți la dispoziție o platformă care să vă ajute sa reveniți în controlul educației voastre, prin lecții interactive și premiate la finalizare și webinarii live, prin intermediul cărora socializați și dobândiți cunoștințe noi, cu minim de efort și puțină implicare: https://naradix.ro/ .
Abia aștept să dezvăluim următorul proiect împreună!
Lasa un raspuns sau comentariu
Trebuie sa fii Intra in cont sau Inregistreaza cont nou pentru a posta un mesaj.