cora România, parte a grupului Louis Delhaize, s-a dezvoltat ca unul din cele mai dinamice  branduri de retail de la noi, punând pe primul loc nevoia oamenilor – clienți, comunitate, echipă – de a avea o viață de calitate. În acest scop,  grupul, care este prezent pe piața românească din 2003, și-a organizat atât gama variată de servicii și produse, oferite la prețuri accesibile prin cele 11 hipermarketuri în București și în marile orașe, cât și politica de responsabilitate socială.

 

cora România inovează în permanență, pentru a permite clienților săi accesul cât mai facil la diversitatea foarte mare de produse și servicii pe care le pune la dispoziție. În 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu este disponibil în București, Constanța, Cluj, Bacău si Ploieşti, oferind consumatorilor cel mai mare număr de produse de hipermarket  online. Pentru a a îmbunătăți experiența la cumpărăturile din hipermarket – timp redus printre rafturi, cu beneficii multe –  cora România a creat aplicaţia cora, ce poate fi descărcată gratuit din App Store şi Google Play.

 

cora România derulează permanent programe menite să îmbunătățească viața comunităților în care sunt prezente hipermarketurile. Grupul implică în egală măsură clienții, angajații și organizațiile guvernamentale active pe plan local, punând accent pe educarea și încurajarea implicării sociale. Principalele domenii în care cora se implică sunt educatia si sanatatea copiilor, dar si parteneriate dedicate eforturilor de reducere a risipei alimentare sau de constientizare si educarea a protejarii mediului.

cora România

cora România

Investitor în educație PLATINUM - Această companie a susținut financiar proiecte și organizația Narada cu o investiție mai mare de 250 000 ron într-un an calendaristic.

De ce sustinem Narada?

“Spiritul de inițiativă și responsabilitatea sunt două valori cheie pentru cora România. Din combinația lor, echipa cora are libertatea de a crea continuu noi oportunități pentru clienții noștri, în rețeaua de hipermarketuri. Prin proiectele noastre de responsabilitate socială, vrem să extindem spiritul creativ al cora, bazat pe inițiativă și responsabilitate, dincolo de hipermarketuri, în cadrul comunităților în care suntem prezenți. Dezvoltarea comunității, prin implicare și colaborare, contribuie decisiv la o viață de calitate pentru toți – clienții noștri și familiile lor, angajați, parteneri, societate. Tocmai de aceea, ne implicăm în proiecte care au valoare adăugată și răspund unor nevoi reale, profunde din comunități.

Colaborarea cu narada are ca obiectiv educatia, pentru ca la cora credem cu tarie ca educatia e cheia pentru progres.”

Thierry Destailleur

cora România

Investitor strategic în educație cora România

cazuri finanțate

317000 lei investiți în educație
0 cazuri finanțate
elevi implicați
Nu exista proiecte.

Acest utilizator nu a sustinut niciun proiect publicat