Învățăm și în pandemie, prin tehnologie Buftea, RO-IF
Proiect sustinut de Proiect sustinut de Petrom
Buftea, RO-IF
Proiect de tip Conectivitate
Acest proiect a fost finanțat complet cu suma de 25,603 lei
Acest proiect va impacta un număr de 80 elevi
Bratu Madalina inițiator proiect utilizator verificat
Membru al organizației
Teach for Romania

Povestea mea

Încă din adolescență am știut că voi fi profesor. Mă atrăgea chiar și mirosul cretei. În timp mi-au trebuit diferite experiențe pentru a înțelege că locul meu nu e în altă parte decât printre băncuțe pline de povești. Din păcate m-am lovit de neajunsurile sistemului în timpul pandemiei și am observat cât de mult sunt afectați elevii, principalii pioni în acest joc.

Îmi doresc că metodele noi de predare pe care le abordez și faptul că aduc educația non-formală în școală va crește motivația elevilor de a veni la școală și va impacta pozitiv promovabilitatea. Totodată vreau că elevii mei să crească în ei valori europene ce trebuie vizate în zilele noastre cum ar fi lidershipul sau antreprenoriatul.

Într-o scrisoare recentă scrisă la clasă am fost numită ”înțelegătoare dar și aspră uneori, deși corectă.” Acesta a fost chiar un testimonial oferit de o elevă foarte dragă mie. Consider că spontaneitatea, creativitatea și comunicarea sunt punctele mele forțe și armele ce mă ajută în această lupta de a face bine și a avea un impact în societate.

Copiii sunt o continuă inspirație cu care mă hrănesc zilnic. Ei mă motivează să îmi fac meseria cu drag și atenție asupra nevoilor fiecăruia dintre ei. Îl consider pe fiecare în parte un izvor de imaginație vie. Pe lângă informații, cred că elevii au nevoie de înțelegere, timp și căldură. Pentru asta încerc să dedic cât mai mult din valorile mele către ei și să aduc la clasa o atmosfera ce nu ne rupe de viață reală, ce se clădește cu afecțiune și profesionalism.

Închei prin a spune despre mine că sunt o aventurieră pregătită oricând să exploreze șiroaiele de idei ce mișună în imaginația fiecărui copil.

De ce să mă susții?

Îmi doresc ca proiectul meu să fie susținut pentru că se bazează pe premiza "nimeni nu rămâne în urmă" și astfel îmi doresc că acesta să promoveze egalitatea de șanse, accesul la educație de către toți elevii și să susțină valorile învățământului chiar și la distanță.

Eu susțin "Învățăm și în pandemie, prin tehnologie"

Sunt alături de Narada, motivată fiind de faptul că cea mai valoroasă resursă a lumii sunt copiii și tot ei sunt speranța pentru viitor!

Alina Ion

@

Din dorința de a vedea “omul potrivit la locul potrivit”, mi-am îndreptat pașii către coaching, astfel încât să ajut si alți tineri, angajați, companii în vederea punerii în valoare a întregului potențial personal și profesional.

Click și află mai multe despre mine!

Povestea elevilor mei

Povestea copiilor din Buciumeni și Flamanzeni este una simplă. Este o poveste în care accesul lor la o lume digitală este limitat, în care copilăria lor este ancorată într-o fericire inspirată de școală și centrele din comunitate ce le vin în ajutor. Vârstă acestora este cuprinsă între 10 și 14 ani. Majoritatea au acces la un singur dispozitiv în familie. 90% dintre aceste familii au mai mulți copii dintre care unul sau doi înscriși la una dintre școlile 3 sau 4 din Buftea. Imposibilitatea acestora de a accesa orele desfășurate online le defavorizează procesul de învățare, progresul și motivația pentru studiu. O situație cu care ne-am confruntat a fost lipsa temelor și a lecțiilor pe care le-am lucrat cu elevii de la clasa, cei de acasă neavând dispozitive de pe care să asiste la lecțiile predate în sistemul hibrid. Această piedică a făcut că ei să piardă informații, la întoarcerea la școală fiind necesară refacerea acestor lecții pentru că ei să nu piardă informația și astfel se împiedică multe procese cum ar fi urmarea programei și acordarea notelor. De aceea acești copii au nevoie să se conecteze virtual în condițiile unei predări exclusiv online dar și în predarea hibrid. În momentul actual școala ce găzduiește elevii din Buciumeni și Flamanzeni nu dispune de dispozitive pentru a putea avea o transmisiune live către elevii de acasă în condițiile unui scenariu galben ce implică o învățare hibrid: jumătate din elevi vin la școală iar cealaltă jumătate ar trebui să primească acces la aceleași lecții în timp real de acasă. Copiii de la școlile 3 și 4 au un potențial enorm ce merită explorat, care necesită atenție și implicare. Ei își doresc o educație de calitate, echitabilă care să țină cont de nevoile, interesele și pasiunile lor. Copiii dispun de creativitate, inițiativa și dorința de a se implica activ în comunitate. Pentru ca aceștia să își poată exploata dorința de învățare au nevoie să aibă acces la dispozitive conectate la internet. Intenționez că beneficiarii proiectului meu să fie în număr de 80, aceștia primind tabletele prin rotație în scenariul hibrid, o săptămâna cei cei vor învață de acasă, o săptămâna cealaltă jumătate. Dorința mea este aceea ca prin acest proiect să dotăm elevii cu tablete pe care să le poată folosi acasă și să achizitionez un laptop pe care să îl poată folosi cadrele didactice în transmisiunea în timp real a predării online.

Rezultate urmărite

După implementarea proiectului și dotarea elevilor cu tablete și a cadrelor didactice cu un laptop pe care se pot conecta cu elevii ce învață de acasă, îmi doresc că procesul de învățare să revină la ceea ce numim acum normalitate, adică la o lume digitală în care informația este primită de toți, indiferent de gravitatea situației pandemice. Lecțiile vor fi predate la timp, copiii vor participa activ la toate activitățile și se va urmări viziunea fiecărei clase, cât și obiectivele sistemului de învățământ. Pentru mine aceste dispozitive vor simplifica procesul de învățare și înțelegere a informațiilor de către elevi, ceea ce înseamnă că în viitor rată analfabetismului funcțional va fi în scădere. La clasa a VIII-a aștept un procent cât mai mare de promovabilitate în urmă evaluării finale, iar pentru celelalte clase o rată cât mai mică a abandonului școlar. Vom asigura promovabilitatea reușitei proiectului prin rezultate postate periodic pe rețelele de socializare pentru a arată impactul pozitiv al susținerii învățământului la distanță de către organizație. De asemenea vom posta și părerile elevilor sub formă unor confesiuni sau videoclipuri în care ne vor spune cum îi ajută pe ei dispozitivele primite.

Drumul meu spre reușită

Toate produsele achiziționate vor fi folosite în scopul învățării de la distanță. În cazul unui scenariu galben, învățarea se va face hibrid, cu jumătatea numărului de elevi ai unei clase prezentă, iar cealaltă jumătate învățând la distanță. Astfel, laptopul achiziționat va fi folosit de către profesor pentru a transmite în timp real lecția făcută în clasa, în timp ce tabletele le vor fi de folos elevilor ce vor fi acasă. În cazul scenariului roșu în care învățarea se face exclusiv online profesorul va folosi laptopul pentru a se conecta cu elevii de acasă iar aceștia ce nu au acasă dispozitivele necesare conectării vor folosi tabletele oferite în cadrul proiectului. Primul pas este acela de a dota elevii ce nu dispun de dispozitive cu tablete, respectiv elevii din grupa ce învață de acasă, urmând că peste o săptămâna aceștia să ofere dispozitivele grupei următoare. Această procedura se va întâmplă pentru că școală funcționează momentan pe sistemul hibrid în care elevii vin la școală în număr redus timp de o săptămâna prin rotație. Și restul profesorilor vor beneficia de laptopul achiziționat în funcție de nevoi. Proiectul va fi desfășurat până la revenirea la scenariul verde în care toți elevii vor veni la școală în același timp. Când se va întâmplă, tabletele vor fi folosite că metode digitale de învățare la clasa. După terminarea proiectului îmi propun că dispozitivele să fie folosite în incinta școlii că resurse pentru toate materiile. Impactul proiectului va fi multiplicat datorită faptului că tehnologia va rămâne unul dintre instrumentele de baza folosit în școală și va ajută constant la facilitarea procesului de învățare prin acces la diferite aplicații utile elevilor, resurse nelimitate de cunoștințe și acces rapid la informații.

Promisiunea mea

Sentimentul meu către sponsori și părinți este acela de recunoștință față de întreagă susținere arătată. Mulțumesc anticipat sponsorilor pentru oportunitate și implicare, elevilor pentru interesul de a participa la crearea acestui proiect și pentru dedicarea cu care au creat videoclipul pe care îl regășiți în pagină următoare. Evoluția proiectului va fi făcută publică folosind rețelele de socializare ale școlilor avizate în proiect, a centrului Bufkids ce susține copiii în învățare și a paginii Narada. Vor fi realizare postări periodic pentru a arată evoluția proiectului și a elevilor. Atât nevoile cât și provocările pe care le vom întâmpină pe parcurs vor fi comunicate sponsorilor și vor fi publicate de asemenea pe paginile rețelelor de socializare menționate mai sus. Totodată vom menține o relație de colaborare permanentă cu toți cei care ne vor sprijini în acest proiect. Reușitele vor avea ca public țintă beneficiarii, alte școli ai comunității din Buftea și sponsorii ce vor finanța acest proiect. Promisiunea mea față de elevi, părinți și sponsori este aceea că voi oferi toată dăruință mea și dragul față de copii și de această meserie astfel încât să atingem obiectivele propuse.
Acest proiect a fost inițiat acest proiect în urmă cu 12 luni, în data de 29 octombrie 2020, de către Bratu Madalina, Profesor gimnaziu la Scoala cu clasele I-VIII Nr. 4 Buftea din Buftea, Ilfov

Bugetul proiectului

Lucruri de care avem nevoieCost unitarCantitateTOTAL
Laptop Lenovo V15 2873.99 lei1 2873.99 lei
Huawei Mediapad T5 Tableta 799.99 lei23 18399.77 lei
Necesar achiziții 21,274 leiTotal cost proiect 25,603 lei
Comisioane Financiare 638 lei
500 lei
Costuri Neprevăzute3,191 lei
Acest proiect este susținut de Petrom, cu sprijinul Mastercard, în campania Drumul spre Școală
O inițiativă
cu sprijinul
Acest proiect a fost finanțat complet cu suma de 25,603 lei

Donatori ce au susținut acest proiect

Anonymous User
g

gogu

600 lei 1 decembrie 2020
Anonymous User
A

Andreea

50 lei 13 noiembrie 2020
Anonymous User
SL

Anonymous

25 lei 10 noiembrie 2020
Anonymous User
IF

Ion Florentina Alina

200 lei 10 noiembrie 2020
Anonymous User
MG

Anonymous

50 lei 30 octombrie 2020
Anonymous User
VM

Vlad Mazurencu

50 lei 30 octombrie 2020

Noutăți

Încarcă mai multe noutăți

3 Mesaje sustinatori

Stere Antonia

Sunt și eu înscrisă și este minunat

Popa Constantin

Ajută un număr mare de elevi pentru școala online

Liviu

Pentru ca doar impreuna, ajutandu-ne, vom reusi sa progresam 🙂

Lasa un raspuns sau comentariu

Trebuie sa fii Intra in cont sau Inregistreaza cont nou pentru a posta un mesaj.

Proiect finanțat!
Acest proiect a reușit alături de 8 susținători și 6 donatori
Continuând mai departe, sunteți de acord cu Termenii și Condițiile de utilizare ale platformei narada.ro, precum și cu Politică de Confidențialitate a Datelor cu Caracter Personal. Înregistrarea dumneavoastră în baza de date, presupune și transmiterea ocazională de notificări via e-mail.