O ŞCOALĂ A VIITORULUI PENTRU TOŢI Poienarii de Argeş, RO-AG
Poienarii de Argeş, RO-AG
Proiect de tip Conectivitate

Dintotdeauna mi-au plăcut copiii. Copil fiind, îmi aliniam păpuşile şi le ,, predam lecţia,,  , improvizând tabla dintr-un carton atârnat pe perete. Mai tarziu, alegerea meseriei de dascăl a curs […]

0 lei din 19.500 lei stransi
44 zile rămase
364 vizualizări
Acest proiect va impacta un număr de 14 elevi
Ionela Smalbergher inițiator proiect utilizator verificat
Nu este membru al unei organizații.

Povestea mea

Dintotdeauna mi-au plăcut copiii. Copil fiind, îmi aliniam păpuşile şi le ,, predam lecţia,,  , improvizând tabla dintr-un carton atârnat pe perete. Mai tarziu, alegerea meseriei de dascăl a curs firesc, fără să mă gândesc că aş putea face altceva. Aş alege iar şi iar aceeaşi profesie. Consider că  a modela un copil este o datorie sacră pe care nu oricine o poate avea,  iar eu sunt un om privilegiat că pot face asta.

În fiecare dimineaţă îmi spun:,,Este o nouă zi. Hai să o facem diferită de celelalte!,,

M-am ghidat după principiul că dacă vrei, poţi să fii schimbarea de care ai nevoie.

De ce să mă susții?

Sunt convinsă că majoritatea celor ce vor citi aplicaţia va fi motivată să susţină proiectul meu, poate pentru că sunt şi persoane care se regăsesc în povestea acestor copii cărora soarta nu le-a surâs ca altora,dar care au fost ajutaţi la rândul lor. Îmi doresc susţinerea voastră, cei care puteţi şi vreţi să ajutaţi, pentru că văd în ochii copiilor mei ,, scânteiuţa,, , acea licărire de bucurie şi speranţă că ar putea merge mai departe dacă li se oferă oportunităţi..Sunt convinsă că ceea ce fac pentru elevii mei, de la şcoala mea ( o spun cu mândrie pentru că am învăţat şi eu aici) îî va ajuta să treacă cu bine de momente grele ca acestea generate de pandemie, dar şi pe mai departe, pentru că tehnologia este viitorul. . Imi doresc pentru elevii mei un viitor mai bun, şi cred cu tărie că educaţia îi va schimba. Dacă totuşi mai aveţi indoieli ,vă asigur că finanţarea va fi sustenabilă şi ,cu siguranţă, va schimba viaţa ,, familiei noastre de la şcoală,, , aşa cum ne place să numim clasa noastră.

Povestea elevilor mei

Sunt profesor la Şcoala Gimnazială Nr, 1 Poienarii de Argeş,iar în acest an şcolar am clasele I şi a III a la fiecare clasă având câte 7 elevi . Părinţii lor au un nivel al educaţiei mediu sau scăzut. Provocarea cea mai mare a elevilor mei este lipsa dispozitivelor dar si a conectivităţii la internet .În perioada martie-iunie, în cadrul şcolii online, a fost foarte greu deoarece cei mai mulţi nu aveau nici dispozitive, nici conexiune la internet. Au lucrat de pe telefoanele părinţilor,iar eu ,mergeam la şcoală şi am chemat la şcoală doi copii ai căror părinţi nu aveau nici măcar telefoane. Sunt elevi care au greutăţile lor fiecare: D. –clasa I, are ambii părinţi cu retard şi tată alcoolic, iar până în acest an nici o locuinţă a lor nu aveau, N – clasa a III-a locuieste doar cu tata care a schimbat cel puţin 8 bone de când copilul a intrat la grădiniţă ,P.–clasa I ,un copil cu ADHD şi tulburări de comportament cu mama care are probleme medicale şi exemplele pot continua. Îi cunosc pe toţi deoarece eu sunt din sat , iar unii dintre părinţii lor mi-au fost elevi..Deşi au aceste poveri greu de dus pentru umerii lor prea firavi, nu dezarmează, iar pentru cei mai mulţi şcoala este o evadare, un loc unde mai uită de greutăţi.Sunt elevi care vin la şcoală ca să primească amărâtul de corn şi cutia de asa zis lapte.De aceea, m-am mobilizat ca pentru ei, cei mai vulnerabili, să pot procura tablete cu acces la internet –cartele cu net. Am obţinut tablete de la I.S.J.Argeş şi cu ajutorul Primăriei. În acelaşi timp, elevii au nevoie ca şi la clasă profesorul să poată să facă lecţiile cât mai atractive , cu ajutorul tablei interactive din clasă , a pachetului Mozabook Classroom şi a unui laptop. Fiind din localitate, şi locuind foarte aproape de şcoală, eu aş putea să ţin lecţiile chiar din clasă cu ajutorul tablei şi al laptopului, în cazul în care se trece la scenariul roşu.

Rezultate urmărite

După obţinerea pachetului SALA DE CLASA , noi, cadrele didactice de la Şcoala Gimnazială Nr.1 Poienarii de Argeş, adica eu şi colegii mei care predau la clasele mele, intenţionăm să utilizăm diverse aplicaţii şi platforme educaţionale , atât cu plată , cât şi gratuite –MOZABOOK, ASQ.RO- pentru desfăşurarea orelor atât fizic, cât şi online in sistem blended. Cu ajutorul tablei interactive vom putea preda noţiuni abstracte la stiinţe, matematică, istorie şi nu numai , iar în cazul în care vom lucra şi online să putem continua procesul de predare-învăţare în condiţii optime. Dacă de la începutul anului şcolar trecut ,2019-2020, când a fost achiziţionată o tablă interactivă cu care s-a dotat ,, Clubul elevilor,, doar 10% dintre cadrele didactice au reuşit să folosească această tablă interactivă cu aplicaţia Mozabook , ne propunem ca până la sfârşitul semestrului I să avem o creştere de 30% a utilizării mijloacelor digitale la clasă in sistem prezenţial , iar până la sfârşitul anului şcolar să se atingă pragul de 50%. Atât eu cât şi o parte dintre colegii mei s-au inscris deja la diverse cursuri pe diverse platforme : www.indreptardigital.ro,,www.predauviitor.ro,tocmai pentru a inlesni predarea în orice situaţie. Voi participa la sesiuni de trening în vederea utilizării aplicaţiei MOZABOOK la clasă, atât eu cât şi colegii care predau la clasele mele. Ţin să precizez că am toată susţinerea colegilor de cancelarie in acest proiect, fiind deschişi spre utilizarea tehnologiei in învăţare, dar şi a conducerii instituţiei. Îmi doresc să le ofer elevilor mei şanse egale la educaţie , indiferent de starea materială,de situaţia medicală a lor sau de cea epidemiologică din localitate.Şcoala trebuie să funcţioneze în orice condiţii. Pentru acest lucru, este nevoie ca , din cauza rămânerii acasă din motive medicale sau a izolării, elevii să poată urmari lecţiile în timp real, online, putând participa activ la lecţii.Acest lucru se poate concretiza prin asigurarea echipamentului necesar comunicării live între clasă şi locuinţele copiilor.Astfel, li se va asigura elevilor continuitatea învăţării, a dezvoltării creativităţii , comunicării şi empatiei,a colaborării şi a lucrului în echipă. Chiar de la la conceperea lui, proiectul a început să aibă efecte în şcoală , dar şi în comunitate.. Profesorii au făcut schimb de idei şi bune practici, punând în centrul demersului lor binele superior al elevilor. Cei mai mulţi dintre profesori s-au inscris la diverse cursuri de digitalizare a învăţării.Totodată, perspectiva implementării unui astfel de proiect in şcoală a sensibilizat autorităţile locale, care au devenit mai atente la nevoile şcolii şi la provocările pe care le presupune educarea tinerei generaţii din comunitate.

Drumul meu spre reușită

Lucrez în învăţământ din 1990 şi cred că de-a lungul celor 30 de ani de activitate am avut nenumărate satisfacţii pe plan profesional. Am experimentat diverse metode atât clasice cât şi moderne, am participat la diverse cursuri de formare în domeniul educaţiei şcolare , care m-au ajutat de-a lungul timpului să fiu conectată la tot ce este nou în domeniu şi să aplic la clasă ce am învăţat. In anul şcolar 2019-2020, am contribuit la crearea ,,Clubului elevilor,, din unitatea noastră unde elevii au desfăşurat diverse activităţi pe parcursul unei săptămâni după un program bine stabilit: cerc de desen, karaoke, cerc de limbi străine, teatru, predarea de catre o mămică a unui curs ,, De-a arhitectura,, elevilor de la ciclul primar, jocuri logice, de strategie, de costrucţii şi multe altele. În semestrul I al anului şcolar 2019/2020, am făcut parte din echipa şcolii care a aplicat cu un proiect în programul ,,Nouă ne pasă,, al fundaţiei Emag , proiect de After school cu masă caldă pentru elevii defavorizaţi.Aplicaţia transmisă în cadrul apelului de proiecte ,,Nouă ne pasă,, a fost verificată şi validată pentru următoarea etapă din procedura de selecţie, urmând ca în perioada 3-5 octombrie 2020,să aibă loc o întâlnire a coordonatorului proiectului împreună cu profesorul de matematică sau limba română din echipa de proiect a şcolii cu echipa fundaţiei Emag , pentru prezentarea programului, a metodologiei de lucru şi a procedurii de selecţie. Întotdeauna am încercat şi de cele mai multe ori am reuşit să realizez activităţi atractive, deosebite cu elevii mei.Ştiu că mai am de învăţat destule lucruri, deoarece învăţarea este un proces complex şi continuu.

Promisiunea mea

Pachetul pe care imi propun să îl aduc elevilor mei mi-aş dori să reprezinte şansa lor la egalitate, să nu existe diferenţe între ei şi elevii din şcolile urbane. Imi doresc o educaţie de calitate şi în mediul rural. Faptul că vor avea acces toţi la internet şi la instrumente digitale moderne îi va face pe elevi să devină şi mai interesaţi, mai curioşi decât până acum. Cu ajutorul diverselor aplicaţii ,elevii vor putea descoperi că matematica , deşi e grea, e frumoasă, pot călători la geografie descoperind tainele Terrei, pot crea o construcţie din timpuri străvechi la istorie şi multe alte lucruri pot învăţa . Ce impact va avea acest proiect dacă va fi finanţat? Va fi unul foarte mare pentru cei 14 pitici ai mei.Punctul forte al acestuia acestuia ar fi conectarea cu clasa , cu şcoala, cu colegii, cu doamna, indiferent de cum vor evolua lucrurile din punct de vedere epidemiologic.
Acest proiect a fost inițiat acest proiect în urmă cu 2 săptămâni, în data de 12 octombrie 2020, de către Ionela Smalbergher, Profesor învățământ primar la Scoala Gimnaziala nr.1 Poienarii de Arges din Poienarii de Arges, Arges

Bugetul proiectului


Lucruri de care avem nevoie Cost unitar Cantitate TOTAL
Camera web Logitech C270 299.99 lei 1 299.99 lei
Casti JVC HA-SR185-B 117.99 lei 1 117.99 lei
mozaBook Classroom 960 lei 1 960 lei
Pachet interactiv Mobile Premium UST 98 12324 lei 1 12324 lei
Laptop ASUS X509JA-EJ026T 2399.9 lei 1 2399.90 lei
Necesar achiziții 16,102 lei Total cost proiect 19,500 lei
Comisioane Financiare 483 lei
500 lei
Costuri Neprevăzute 2,415 lei

Donatori ce au susținut acest proiect

Noutăți

Încarcă mai multe noutăți

4 Mesaje sustinatori

Anonim
Anonim

Este un proiect vast si ambitios, ce a atras deja elevii.

Anonim
Anonim

Aceste proiect ofera tot ceea ce au nevoie copiii din invatamantul rural

Anonim
Anonim

Je suis un ancien élève de l’école Poienari

Anonim
Anonim

Sunteți ai mei! ❤️

Lasa un raspuns sau comentariu

Trebuie sa fii sau pentru a posta un mesaj.

6 Sustinatori
Continuând mai departe, sunteți de acord cu Termenii și Condițiile de utilizare ale platformei narada.ro, precum și cu Politică de Confidențialitate a Datelor cu Caracter Personal. Înregistrarea dumneavoastră în baza de date, presupune și transmiterea ocazională de notificări via e-mail.