Prin tehnologie, studiem si in pandemie Măgura, RO-BC
Măgura, RO-BC
Proiect de tip Conectivitate

Iubesc ceea ce fac. Imi place să fiu profesoară pentru învățământul primar, dar mai mult decât atât, imi place să fiu prietenă copiilor și să știu că ei mă consideră […]

25,750 lei din 168,836 lei stransi
55 zile rămase
2.8K vizualizări
Acest proiect va impacta un număr de 336 elevi
Vasiloiu Doinița inițiator proiect utilizator verificat
Nu este membru al unei organizații.

Povestea mea

Iubesc ceea ce fac. Imi place să fiu profesoară pentru învățământul primar, dar mai mult decât atât, imi place să fiu prietenă copiilor și să știu că ei mă consideră apropiată de sufletul lor. Mă străduiesc să fiu un model pentru ei, atât ca profesor, cât și ca manager. Cred tare mult în puterea exemplului. Încerc să îi atrag spre lectură și voluntariat, organizând cluburi de lectură, ateliere de creație, dezbateri pe diverse teme, precum și multe activități de voluntariat: ecologizare, campanii umanitare, campanii de responsabilizare socială, donații. Orele mele sunt active și pline de activități care îi plasează pe elevi în centrul atenției, ei formând Ansamblul de dansuri populare a localității „Mugurașii măgureni”. Știu că astfel elevii capătă curaj și încredere în forțele lor, fiecare elev se poate pune în valoare prin ceea ce știe și face el mai bine. Mi-ar plăcea să cred că lor le este bine la orele mele. Cred că a fi profesor este un har, o menire pe care o primești în dar și pe care o dăruiești cu drag copiilor ce-ți trec prin palme și prin suflet.

Predau în aceeași școală de peste  25 de ani, fiind și titulara unității de învățământ și de patru ani manager de școală. Am obținut gradul didactic I în anul 2009. De ani buni  mă implic împreună cu colegii alături de elevii mei, în activități nonformale diverse, centrate pe dezvoltarea competențelor secolului XXI. Din septembrie 2019 sunt profesor inițiator   a Programului social „Educație pentru fiecare.” În școala noastră organizăm de 10 ani Proiectul Educațional Județean „Sărbătorile creștine – bucuria copiilor”, în cadrul căruia am desfășurat activități tradiționale-„Șezătoare” și  Concurs Județean „Comorile neamului românesc oglindite în tradiții”

În anul școlar 2019-2020 am redactat un proiect și am obținut o finanțare din partea Fundației „Mereu Aproape”  ce a constat în achiziționarea  pentru un număr de 98 de ghiozdane echipate pentru  elevii claselor V-VII.

Îmi doresc că metodele noi de predare pe care le abordez și faptul că aduc educația non-formală în școală va crește motivația elevilor de a veni la școală și va impacta pozitiv promovabilitatea. Totodată vreau că elevii mei să crească în ei valori europene ce trebuie vizate în zilele noastre cum ar fi lidershipul sau antreprenoriatul.

Copiii sunt o continuă inspirație cu care mă hrănesc zilnic. Ei mă motivează să îmi fac meseria cu drag și atenție asupra nevoilor fiecăruia dintre ei. Îl consider pe fiecare în parte un izvor de imaginație vie. Pe lângă informații, cred că elevii au nevoie de înțelegere, timp și căldură. Pentru asta încerc să dedic cât mai mult din valorile mele către ei și să aduc la clasa o atmosfera ce nu ne rupe de viață reală, ce se clădește cu afecțiune și profesionalism.

De ce să mă susții?

Îmi doresc ca proiectul meu să fie susținut pentru că se bazează pe premisa "nimeni nu rămâne în urmă" și astfel îmi doresc ca acesta să promoveze egalitatea de șanse, accesul egal la educație de către toți elevii și să susțină valorile învățământului, chiar și la distanță.

Eu susțin "Prin tehnologie, studiem si in pandemie"

Gabriel Istoc

Chairman Of The Board @MCG International Affairs Corporation

Numele meu este Gabriel Istoc, director general cu experiență, cu o istorie demonstrată a activității de furnizarea de servicii industriale, conectată cu industria energetică, chimică, petrochimică și metalică.

Click și află mai multe despre mine!

Povestea elevilor mei

Elevii de la Școala Gimnazială „Emil Brăescu” provin din familii din mediul rural în care respectul, sârguința, generozitatea, bunul simț și seriozitatea constituie valori umane primordiale, transmise și păstrate cu sfințenie. Copiii mei iubesc să vină la școală și din acest motiv în timpul vacanțelor tânjesc după activitățile didactice, acest lucru determinându-mă să organizez sesiuni de activități școlare și extrașcolare în vacanțe, de tipul „Școala de vară”, realizate în fiecare vacanță mare în parteneriat cu comunitatea locală și instituții culturale din Municipiul Bacău. Eu și colegii mei de catedră credem în potențialul lor enorm ce merită explorat, care necesită atenție și implicare. Ei își doresc o educație de calitate, echitabilă care să țină cont de nevoile, interesele și pasiunile lor. Copiii dispun de creativitate, inițiativa și dorința de a se implica activ în comunitate, sunt ascultători, atrași în permanență de nou, le place să citească povești și să dăruiască celorlalți, comorile înțelepciunii din cărțile lecturate. Educația online a devenit un mod de lucru esențial în contextul pandemie, iar mediul rural de care aparținem se confruntă cu provocări enorme deoarece nici copiii și nici școala nu au fost pregătiți pentru această criză. Avem nevoie de dispozitive IT, laptopuri și table interactive cu ajutorul cărora cadrele didactice din școală să poată desfășura online activitatea de învățare. Deoarece 40% din totalul elevilor din clasele noastre provin din medii dezavantajate nevoile lor pentru o educație de calitate nu pot fi satisfăcute la momentul actual. Învățarea se va desfășura la distanță și în acest an școlar, iar fără calculatoare și table interactive, șansele pentru o educație corespunzătoare calitativ sunt reduse. De trei săptămâni, rata incidenței cumulative COVID-19 la 6,90 în localitatea noastră toți elevii își desfășoară activitatea de învățare în scenariul roșu, de acasă. Prin acest proiect vom dota școala cu table interactive, laptopuri și mouse astfel încât cadrele didactice vor avea oportunitatea de a preda în timp real online pentru cei 336 elevi înscriși la școala noastră. Provocarea școlii online este cu atât mai mare pentru cei 15 elevi cu cerințe educaționale speciale înscriși la școala noastră. Folosind aceste mijloace moderne de captare a atenției și de lucru individual, în grupe sau frontal, consider că îi putem sprijini în mod real și pe ei să-și canalizeze mult mai bine energia spre învățare și relaționare optimă cu colegii de clasă. Conectați la Google Classroom, vor putea continua învățarea și dincolo de pereții școlii si de parametrii impuși de profesor, promovând astfel ideea de învățare independentă. Acest proiect ne poate ajuta concret, iar beneficiile sunt pe termen lung și sustenabile - atât pentru elevii din prezent, cât și pentru cei din generațiile viitoare. Sprijinul vostru în această situație va ajuta enorm 336 de copii și zeci de cadre didactice să rămână conectați prin și la educație.

Rezultate urmărite

După implementarea proiectului și dotarea elevilor cu tablete și a cadrelor didactice cu două laptopuri pe care se pot conecta cu elevii ce învață de acasă, îmi doresc ca procesul de învățare să revină la ceea ce numim acum normalitate, adică la o lume digitală în care informația este primită de toți, indiferent de gravitatea situației pandemice. Lecțiile vor fi predate la timp, copiii vor participa activ la toate activitățile și se va urmări viziunea fiecărei clase, cât și obiectivele sistemului de învățământ. Pentru mine aceste dispozitive vor simplifica procesul de învățare și înțelegere a informațiilor de către elevi, .Aștept un procent cât mai mare de promovabilitate în urmă evaluării finale, iar pentru celelalte clase o rată cât mai mică a abandonului școlar. Vom asigura promovabilitatea reușitei proiectului prin rezultate postate periodic pe rețelele de socializare pentru a arată impactul pozitiv al susținerii învățământului la distanță de către organizație. De asemenea vom posta și părerile elevilor sub formă unor confesiuni sau videoclipuri în care ne vor spune cum îi ajută pe ei dispozitivele primite.

Drumul meu spre reușită

Toate produsele achiziționate vor fi folosite în scopul învățării de la distanță. Astfel, laptopurile achiziționate vor fi folosite de către profesori pentru a transmite în timp real lecția făcută în clasă, în timp ce tabletele le vor fi de folos elevilor ce vor fi acasă. În cazul nostru al scenariului roșu în care învățarea se face exclusiv online profesorul va folosi laptopul pentru a se conecta cu elevii de acasă, iar cei care nu au acasă dispozitivele necesare conectării vor folosi tabletele oferite în cadrul proiectului. Primul pas este acela de a dota elevii ce nu dispun de dispozitive cu tablete, respectiv elevii din grupa ce învață de acasă, urmând ca peste o săptămâna aceștia să ofere dispozitivele grupei următoare. Și restul profesorilor vor beneficia de laptopul achiziționat în funcție de nevoi. Proiectul va fi desfășurat până la revenirea la scenariul verde în care toți elevii vor veni la școală în același timp. Când se va întâmpla, tabletele vor fi folosite ca metode digitale de învățare la clasă. După terminarea proiectului îmi propun ca dispozitivele să fie folosite în incinta școlii ca resurse pentru toate materiile. Impactul proiectului va fi multiplicat datorită faptului că tehnologia va rămâne unul dintre instrumentele de baza folosite în școală și va ajută constant la facilitarea procesului de învățare prin acces la diferite aplicații utile elevilor, resurse nelimitate de cunoștințe și acces rapid la informații.

Promisiunea mea

Sentimentul meu către sponsori și părinți este acela de recunoștință față de întreagă susținere arătată. Mulțumesc anticipat sponsorilor pentru oportunitate și implicare, elevilor pentru interesul de a participa la crearea acestui proiect. Evoluția proiectului va fi făcută publică folosind rețelele de socializare ale școlii noastre, ce susțin copiii în învățare și a paginii Narada. Vor fi realizare postări periodic pentru a arata evoluția proiectului și a elevilor. Atât nevoile cât și provocările pe care le vom întâmpină pe parcurs vor fi comunicate și publicate de asemenea pe paginile rețelelor de socializare menționate mai sus. Totodată vom menține o relație de colaborare permanentă cu toți cei care ne vor sprijini în acest proiect. Reușitele vor avea ca public țintă beneficiarii comunității locale și sponsorii ce vor finanța acest proiect. Promisiunea mea față de elevi, părinți și sponsori este aceea că voi oferi toată dăruirea mea și dragul față de copii și de această meserie astfel încât să atingem obiectivele propuse.
Acest proiect a fost inițiat acest proiect în urmă cu 4 luni, în data de 2 noiembrie 2020, de către Vasiloiu Doinița, Director la Școala Gimnazială „Emil Brăescu” Măgura din Măgura, Bacău

Bugetul proiectului

Lucruri de care avem nevoieCost unitarCantitateTOTAL
Mouse T-Dagger Lance Corporal negru 597 din 1575 63.99 lei15 959.85 lei
Laptop Lenovo V15 2873.99 lei15 43109.85 lei
Pachet interactiv IQboard Expert UST 83 7042 lei14 98588 lei
Necesar achiziții 142,658 leiTotal cost proiect 168,836 lei
Comisioane Financiare 4,280 lei
500 lei
Costuri Neprevăzute21,399 lei

Donatori ce au susținut acest proiect

TB

Transfer Bancar

20,000 lei 28 decembrie 2020

FAN COURIER EXPRESS SRL

TB

Transfer Bancar

5,000 lei 23 decembrie 2020
VC

Valerie Cailean Loudon

250 lei 17 noiembrie 2020

😉💪💪🌈🌟🌅🙏🏻🇹🇩Mult succes!

CM

Cosmin M

500 lei 12 noiembrie 2020

Noutăți

Încarcă mai multe noutăți

Lasa un raspuns sau comentariu

Trebuie sa fii sau pentru a posta un mesaj.

1 Sustinatori
Continuând mai departe, sunteți de acord cu Termenii și Condițiile de utilizare ale platformei narada.ro, precum și cu Politică de Confidențialitate a Datelor cu Caracter Personal. Înregistrarea dumneavoastră în baza de date, presupune și transmiterea ocazională de notificări via e-mail.