Văd o fereastră deschisă către viitor. Învățământul hibrid îmbină capacitatea dascălululi de a dezvolta competențe lucrând față-în-față cu posibilitățile oferite de tehnologia digitală. Pe de altă parte, s-a văzut clar și de destul de mult timp că elevii noștri manifestă o deschidere mare către mijloacele electronice de comunicare. Putem să exploatăm această caracteristică a generației născute după 2000, pentru cucerirea unor noi orizonturi în dezvoltarea lor.
Văd o fereastră deschisă către viitor. Învățământul hibrid îmbină capacitatea dascălululi de a dezvolta competențe lucrând față-în-față cu posibilitățile oferite de tehnologia digitală. Pe de altă parte, s-a văzut clar și de destul de mult timp că elevii noștri manifestă o deschidere mare către mijloacele electronice de comunicare. Putem să exploatăm această caracteristică a generației născute după 2000, pentru cucerirea unor noi orizonturi în dezvoltarea lor.
Văd o fereastră deschisă către viitor. Învățământul hibrid îmbină capacitatea dascălululi de a dezvolta competențe lucrând față-în-față cu posibilitățile oferite de tehnologia digitală. Pe de altă parte, s-a văzut clar și de destul de mult timp că elevii noștri manifestă o deschidere mare către mijloacele electronice de comunicare. Putem să exploatăm această caracteristică a generației născute după 2000, pentru cucerirea unor noi orizonturi în dezvoltarea lor.
Văd o fereastră deschisă către viitor. Învățământul hibrid îmbină capacitatea dascălululi de a dezvolta competențe lucrând față-în-față cu posibilitățile oferite de tehnologia digitală. Pe de altă parte, s-a văzut clar și de destul de mult timp că elevii noștri manifestă o deschidere mare către mijloacele electronice de comunicare. Putem să exploatăm această caracteristică a generației născute după 2000, pentru cucerirea unor noi orizonturi în dezvoltarea lor.
Văd o fereastră deschisă către viitor. Învățământul hibrid îmbină capacitatea dascălululi de a dezvolta competențe lucrând față-în-față cu posibilitățile oferite de tehnologia digitală. Pe de altă parte, s-a văzut clar și de destul de mult timp că elevii noștri manifestă o deschidere mare către mijloacele electronice de comunicare. Putem să exploatăm această caracteristică a generației născute după 2000, pentru cucerirea unor noi orizonturi în dezvoltarea lor.
Văd o fereastră deschisă către viitor. Învățământul hibrid îmbină capacitatea dascălululi de a dezvolta competențe lucrând față-în-față cu posibilitățile oferite de tehnologia digitală. Pe de altă parte, s-a văzut clar și de destul de mult timp că elevii noștri manifestă o deschidere mare către mijloacele electronice de comunicare. Putem să exploatăm această caracteristică a generației născute după 2000, pentru cucerirea unor noi orizonturi în dezvoltarea lor.
Văd o fereastră deschisă către viitor. Învățământul hibrid îmbină capacitatea dascălululi de a dezvolta competențe lucrând față-în-față cu posibilitățile oferite de tehnologia digitală. Pe de altă parte, s-a văzut clar și de destul de mult timp că elevii noștri manifestă o deschidere mare către mijloacele electronice de comunicare. Putem să exploatăm această caracteristică a generației născute după 2000, pentru cucerirea unor noi orizonturi în dezvoltarea lor.
Văd o fereastră deschisă către viitor. Învățământul hibrid îmbină capacitatea dascălululi de a dezvolta competențe lucrând față-în-față cu posibilitățile oferite de tehnologia digitală. Pe de altă parte, s-a văzut clar și de destul de mult timp că elevii noștri manifestă o deschidere mare către mijloacele electronice de comunicare. Putem să exploatăm această caracteristică a generației născute după 2000, pentru cucerirea unor noi orizonturi în dezvoltarea lor.