Sustinatori

Anonim
Felicitări pentru inițiativă, avem nevoie de proiecte mari, care sa ne aducă împreună, atât pentru elevi cât și pentru cadrele didactice.
Anonim
Sustin acest proiect educational !
Anonim
Educatia este cel mai pretios dar pe care il putem oferi cuiva.
Anonim
Am incredere in profesorii care educă atitudini.
Anonim
RO
Văd o fereastră deschisă către viitor. Învățământul hibrid îmbină capacitatea dascălululi de a dezvolta competențe lucrând față-în-față cu posibilitățile oferite de tehnologia digitală. Pe de altă parte, s-a văzut clar și de destul de mult timp că elevii noștri manifestă o deschidere mare către mijloacele electronice de comunicare. Putem să exploatăm această caracteristică a generației născute după 2000, pentru cucerirea unor noi orizonturi în dezvoltarea lor.
Anonim
Văd o fereastră deschisă către viitor. Învățământul hibrid îmbină capacitatea dascălululi de a dezvolta competențe lucrând față-în-față cu posibilitățile oferite de tehnologia digitală. Pe de altă parte, s-a văzut clar și de destul de mult timp că elevii noștri manifestă o deschidere mare către mijloacele electronice de comunicare. Putem să exploatăm această caracteristică a generației născute după 2000, pentru cucerirea unor noi orizonturi în dezvoltarea lor.
Anonim
Văd o fereastră deschisă către viitor. Învățământul hibrid îmbină capacitatea dascălululi de a dezvolta competențe lucrând față-în-față cu posibilitățile oferite de tehnologia digitală. Pe de altă parte, s-a văzut clar și de destul de mult timp că elevii noștri manifestă o deschidere mare către mijloacele electronice de comunicare. Putem să exploatăm această caracteristică a generației născute după 2000, pentru cucerirea unor noi orizonturi în dezvoltarea lor.
Anonim
Văd o fereastră deschisă către viitor. Învățământul hibrid îmbină capacitatea dascălululi de a dezvolta competențe lucrând față-în-față cu posibilitățile oferite de tehnologia digitală. Pe de altă parte, s-a văzut clar și de destul de mult timp că elevii noștri manifestă o deschidere mare către mijloacele electronice de comunicare. Putem să exploatăm această caracteristică a generației născute după 2000, pentru cucerirea unor noi orizonturi în dezvoltarea lor.
Anonim
Văd o fereastră deschisă către viitor. Învățământul hibrid îmbină capacitatea dascălululi de a dezvolta competențe lucrând față-în-față cu posibilitățile oferite de tehnologia digitală. Pe de altă parte, s-a văzut clar și de destul de mult timp că elevii noștri manifestă o deschidere mare către mijloacele electronice de comunicare. Putem să exploatăm această caracteristică a generației născute după 2000, pentru cucerirea unor noi orizonturi în dezvoltarea lor.
Anonim
Văd o fereastră deschisă către viitor. Învățământul hibrid îmbină capacitatea dascălululi de a dezvolta competențe lucrând față-în-față cu posibilitățile oferite de tehnologia digitală. Pe de altă parte, s-a văzut clar și de destul de mult timp că elevii noștri manifestă o deschidere mare către mijloacele electronice de comunicare. Putem să exploatăm această caracteristică a generației născute după 2000, pentru cucerirea unor noi orizonturi în dezvoltarea lor.
Anonim
Văd o fereastră deschisă către viitor. Învățământul hibrid îmbină capacitatea dascălululi de a dezvolta competențe lucrând față-în-față cu posibilitățile oferite de tehnologia digitală. Pe de altă parte, s-a văzut clar și de destul de mult timp că elevii noștri manifestă o deschidere mare către mijloacele electronice de comunicare. Putem să exploatăm această caracteristică a generației născute după 2000, pentru cucerirea unor noi orizonturi în dezvoltarea lor.
Anonim
Văd o fereastră deschisă către viitor. Învățământul hibrid îmbină capacitatea dascălululi de a dezvolta competențe lucrând față-în-față cu posibilitățile oferite de tehnologia digitală. Pe de altă parte, s-a văzut clar și de destul de mult timp că elevii noștri manifestă o deschidere mare către mijloacele electronice de comunicare. Putem să exploatăm această caracteristică a generației născute după 2000, pentru cucerirea unor noi orizonturi în dezvoltarea lor.